Багато хто вважає, що системний адміністратор – як електрик. Погано працює світло – запросили, він відремонтував. Проблеми з комп’ютером — за такою ж схемою викликаємо системного адміністратора.
Тобто, ефективність сисадміна визначають за кількістю виїздів, вирішених проблем та оброблених звернень.
«Скільки коштуватимуть ваші послуги?» — запитують нас. «А скільки звернень за день може бути від нас за ці гроші?» Керівники не розуміють, що може бути інакше, вони звикли, що у них буває по 10-20-100 звернень на день. Постійно щось ламається, глючить, пропадає. І тому їм потрібні геніальні фахівці, які швидко думають і швидко бігають.
На це ми відповідаємо, що за місяць все зміниться. Ви побачите різницю. У вас вже не буде 100 проблем в день, їх стане значно менше. А все тому, що ми будуємо свою роботу на чіткій стандартизації та єдиному підході до вирішення проблем.
Ми використовуємо такі інструменти:
Моніторинг – цілодобова система контролю it-інфраструктури підприємства, яка стежить за безліччю параметрів та видає попередження у разі виникнення проблемних ситуацій.
Система реєстрації проблем – всі звернення, всі питання реєструються, за кожним зверненням закріплюється виконавець. У будь-який момент можна проконтролювати, на якому етапі рішення знаходиться проблема. Крім контролю, ця система також веде статистику, завдяки якій можна проаналізувати частоту виникнення тих чи інших проблем. Це дозволяє виявити місця, на які слід звернути найбільшу увагу.
Профілактика – навіть якщо все працює ідеально, не рідше одного разу на місяць ми проводимо профілактику комп’ютерної техніки, перевіряємо на помилки та віруси, вичищаємо «хвости» видалених програм і позбавляємося непотрібного ПЗ.
Бекап – без резервного копіювання сучасному підприємству не вижити. Є помилки, яким ні профілактика, ні моніторинг, ні інші заходи не запобігають. Браковане обладнання, помилки чи навмисні дії співробітників, крадіжки, “глюки”, комп’ютерні віруси – дуже багато факторів, що загрожують втратою інформації. І лише своєчасний, і правильний бекап може гарантувати збереження даних.
Все це плюс навчання персоналу призводить до того, що через місяць роботи з нами керівники дивуються: «Чому ми раніше так не працювали?».
Дійсно, чому?