Комп’ютерна підтримка (IT-супровід).

podborka_231_46

Хочете заощадити гроші?

IT-супровід не є профільною діяльністю Вашого підприємства і Ви хочете мінімізувати витрати? Щомісяця Ви оплачуєте рахунки на IT і замислюєтеся над тим, чи можна заощадити?

Потрібно підвищити якість роботи IT-інфраструктури?

Вашого системного адміністратора постійно немає на місці? Рішення важливих питань затягується на дні, коли потрібно все вирішувати за години? Системний адміністратор не веде статистику звернень і вирішених проблем? Ви ніколи не робили інвентаризацію парку комп’ютерного обладнання? Ніколи не проводили аналіз якості роботи it-інфраструктури?

Хочете, щоб Ваш бізнес розвивався?

Ви хочете, щоб Ваш бізнес ріс та рухався вперед, але Вам постійно чогось не вистачає? Ресурсів, можливостей? Намагаючись розвиватися, Ви постійно наштовхується на технічні труднощі та обмеження?

IT-підтримка повинна допомагати розвивати бізнес, а не гальмувати його!

Обирайте наш IT-супровід бізнеса!

IT-супровід бізнеса – передача робіт з обслуговування та підтримки IT-інфраструктури (сервери, робочі станції, комп’ютерна мережа, периферійні пристрої) компанії в руки нашої організації.

Ми стаємо Вашим зовнішнім IT-відділом.

Що входить в обслуговування:

  • технічні консультації;
  • діагностика комп’ютерних систем;
  • застосування превентивних заходів з метою стабільного функціонування серверів і робочих комп’ютерів;
  • моніторинг серверів і робочих комп’ютерів;
  • ідентифікація та знищення комп’ютерних вірусів;
  • захист інформації від несанкціонованого доступу;
  • обслуговування локальних мереж;
  • настройка резервного копіювання робочої інформації;
  • налаштування програмного забезпечення, усунення конфліктів при його роботі;
  • підключення та налаштування додаткового обладнання;
  • видача рекомендацій і пропозицій щодо оптимізації функціонування програмно-апаратного комплексу.

Працюючи з нами, Ви отримуєте:

Систему цілодобового моніторингу, яка в автоматичному режимі відстежує стан всіх комп’ютерів та серверів підприємства, стежить за навантаженням та програмним забезпеченням, перевіряє стан резервного копіювання даних, видає попередження та розсилає інформацію на електронні адреси.

Helpdesk – система реєстрації заявок від користувачів, лінія консультацій, що забезпечує оперативну реакцію і швидке вирішення виникаючих питань і проблем.

Команду IT-професіоналів з 18-річним досвідом – одна голова добре, а багато — краще! Один фахівець, наскільки професійний він би не був, не може знати і вміти все. Завжди знайдеться питання, який зможе поставити його в глухий кут. У нашій команді є фахівці з різними навичками, тому під кожну задачу у нас є професійний виконавець.

Звіти — в будь-який момент Ви можете побачити той обсяг роботи, який був виконаний, кількість заявок і звернень, кількість запобігли і вирішених проблем.

Ваші вигоди:

  • стабільна робота Ваших комп’ютерів;
  • швидке вирішення технічних проблем;
  • контроль якості роботи it-інфраструктури;
  • значна економія коштів. Вартість комп’ютерної підтримки нижче, ніж утримання власного IT-фахівця або IT-відділу;
  • гарантія компетентності технічного супроводу.

Вартість

Технічна підтримка одного комп’ютера становить від 350грн за один комп’ютер, в залежності від завдань, які він виконує.

Технічна підтримка сервера становить від 750грн, в залежності від ролі, завдань та програмного забезпечення.

Є сумніви? 2+2+2 = безкоштовно!

Ми готові довести свій професіоналізм! Зв’яжіться з нами, розкажіть про 2-х проблеми з Вашими комп’ютерами , і ми їх вирішимо безкоштовно! Але на цьому ми не зупинимося. Технічна підтримка 2-х комп’ютерів Вашого підприємства в перебігу 2-х тижнів — безкоштовно!

Спробуйте безкоштовно — переконайтеся в нашій компетентності!