IP-телефонія надає компаніям величезні переваги, дозволивши організувати як невелику власну офісну АТС, так і великий контакт-центр.
Ціль
- організація недорогої телефонії між співробітниками і філіями компанії;
- контроль і облік використання робочих телефонів;
- захист телефонних розмов від прослуховування.
Рішення
Створення системи IP-телефонії для організації зв’язку між співробітниками, філіями та клієнтами підприємства.
Як це працює
При здійсненні дзвінка в потрібному напрямку система IP-телефонії сама (в залежності від установок) обирає які канали зв’язку використовувати: телефонну лінію, мобільний зв’язок або інтернет. Завжди вибирається той канал, який дозволяє зробити найменш витратний дзвінок. Для зв’язку між співробітниками і філіями створюються внутрішні номери, дзвінки на які в межах організації безкоштовні.
Переваги
- економія коштів: система завжди обирає менш витратні канали зв’язку;
- запис журналу дзвінків, а також (при необхідності) запис самих телефонних розмов, що дозволяє контролювати і вести облік використання робочих телефонних потужностей;
- організація захищених каналів зв’язку, підключитися до яких стороннім особам неможливо.
Додаткові переваги
- організація конференцій: між співробітниками або філіями тепер можна організувати конференції без необхідності збирати всіх разом в одному приміщенні;
- мобільність: щоб здійснювати або приймати дзвінки не обов’язково знаходиться в офісі, досить встановити спеціальне програмне забезпечення на свій телефон або комп’ютер;
- робота з чергами дзвінків: якщо ваша робота залежить від прийому телефонних дзвінків, то ця система дозволить не втратити жодного звернення клієнта.
Що виходить в результаті?
Повністю захищена система телефонії, яка дозволяє істотно економити на зв’язку.
Відгук клієнта
Ми з компанією IT24 працюємо вже давно. Зверталися до них з різних питань ще з того моменту, як самі з’явилися. Колись ми були маленькою конторкою, з офісом в напівзруйнованій будівлі. Але в якийсь момент справа пішла в вдалому напрямку, і ми значно виросли. Переїхали в солідний бізнес-центр і ще відкрили 5 філій в різних містах. Пропрацювали так місяці три-чотири і виникло питання: багато коштів йде на телефонний зв’язок між філіями. Начебто і сучасних засобів зв’язку існує багато, а все одно співробітники так і норовлять скористатися службовими телефонами. Та й чи потрібно було це справа якось упорядкувати, ввести контроль. Часом запитуєш співробітника: «Ти дзвонив клієнту, цікавився чим викликана затримка?» «Дзвонив» — відповідає він, а насправді дзвінків і не було.
«Не питання» — відповіли нам в IT24, ми організуємо вам систему, яка знизить витрати і дозволить контролювати використання робочих телефонів. Тепер у нас все чітко. Скоро, до речі, плануємо відкрити ще одну філію.
— Наталія Євгенівна, директор
Ціни та замовлення
Щоб дізнатися розцінки або замовити організацію IP-телефонії для вашого підприємства, зв’яжіться з нами одним з доступних способів.
Завантажити повний опис можливостей нашої системи IP-телефонії форматі pdf.