Що таке «Віддалений офіс»
Віддалений офіс — захищене робоче середовище для бізнесу
Кому це потрібно?
Власникам бізнесу | Малому та середньому бізнесу | Юристам, аудиторам, бізнес-консультантам |
|
|
|
Так багато розумних слів, щось боязно… Раптом все це занадто складно?
Ваші страхи зрозумілі, нові продукти зазвичай вимагають певний час на розуміння та впровадження. Але в нашому випадку немає ніяких складнощів. Подивіться, як виглядає ваш робочий стіл при роботі з віддаленим офісом.
Як бачите, він нічим не відрізняється від вашого нинішнього робочого столу. Редагування документів, 1С, браузер, папки з файлами. Нічого складного.
З простотою зрозуміло. А що ще ви можете запропонувати?
Безпека бізнесу. Завдяки виносу даних з офісу на надійні сервера, використання захищених протоколів зв’язку та шифрування інформації, ви забудете про втрати важливої інформації.
Економія коштів. Немає необхідності мати фахівця з безпеки, системного адміністратора, можна відмовитися від оренди великих офісних приміщень, знижуються витрати на підтримку та модернізацію обладнання.
Масштабованість. Віддалений офіс — готове до використання робоче середовище, захищене та легко розширюється.
Офіс завжди доступний. Використовуючи стаціонарний комп’ютер, планшет або мобільний телефон, ви в будь-який момент можете підключитися до свого робочого місця.
А що всередині?
Віддалені робочі місця |
Любые необходимые программы |
Резервне копіювання |
Корпоративна пошта |
Місце під документи і бази даних |
Технічна підтримка |
Ой! Прекрасний набір! Я майже готовий! Ккажіть вартість!
- Пакет на 1-2* користувачів — від 26$ на місяць.
- Пакет на 5* користувачів — від 51$ на місяць.
- Пакет на 10* користувачів — від 103$ на місяць.
- Пакет на 20* користувачів — від 203$ в місяць.
- Пакет на 30* користувачів — від 309$ в місяць.
Подивитися малозрозумілі технічні подробиці
* Кількість користувачів — це оптимальна кількість користувачів, які можуть користуватися послугою одночасно. Ця величина не є обов’язковою. Так, наприклад, до тарифного плану «Малий офіс» (оптимальна кількість користувачів — 5) можна підключити і 10 співробітників, головне, щоб їм вистачало ресурсів і не було проблем з комфортною роботою.
Віддалений офіс від 26 $ на місяць — це
- Захист інформації, резервне копіювання.
- Економія коштів на фахівцях, оренді та модернізації.
- Мобільність і зручність використання.
- Надійні сервера в зарубіжних дата-центрах преміум-класу (Нідерланди, США).
- Platinum SLA (24x7x1).
- Захищені протоколи зв’язку для передачі даних.
До чого знову ці розумні слова? Дайте краще спробувати!
Хоча, навіщо відкладати? Я готовий зробити замовлення. Куди натискати?
А можна мені ще трохи у вас на сайті посидіти? Будь лааааска.
Безкоштовний вебінар: «Створення безпечного офісу» |
Віддалений офіс як порятунок вашого бізнесу |
Тарифи
Тарифи
Віддалений офіс Турбо (тарифи з швидкими SSD-дисками)
(відмінний варіант для прискорення роботи з базами даних)
План
Початковий Турбо
$35
- Користувачі* — 1-2
- CPU — 2
- RAM — 2ГБ
- SSD — 50ГБ
- Безпека — віртуальний брандмауер, шифрування даних
- Можливість встановлення будь-якого ПЗ
- Базова підтримка**
План
Малий офіс турбо
$67
- Користувачі* — до 5
- CPU — 2
- RAM — 4ГБ
- SSD — 100ГБ
- Безпека — віртуальний брандмауер, шифрування даних
- Можливість встановлення будь-якого ПЗ
- Базова підтримка**
План
Малий офіс+ турбо
$134
- Користувачі* — 6-10
- CPU — 4
- RAM — 8ГБ
- SSD — 200ГБ
- Безпека — віртуальний брандмауер, шифрування даних
- Можливість встановлення будь-якого ПЗ
- Базова підтримка**
План
Середній офіс турбо
$264
- Користувачі* — 11-20
- CPU — 6
- RAM — 16ГБ
- SSD — 400ГБ
- Безпека — віртуальний брандмауер, шифрування даних
- Можливість встановлення будь-якого ПЗ
- Базова підтримка**
План
Середній офіс+ турбо
$398
- Користувачі* — 21-30
- CPU — 8
- RAM — 24Гб
- SSD — 600ГБ
- Безпека — віртуальний брандмауер, шифрування даних
- Можливість встановлення будь-якого ПЗ
- Базова підтримка**
* Кількість користувачів — це оптимальна кількість користувачів, які можуть користуватися послугою одночасно. Ця величина не є обов’язковою. Так, наприклад, до тарифного плану «Малий офіс» (оптимальна кількість користувачів — 5) можна підключити і 10 співробітників, головне, щоб їм вистачало ресурсів і не було проблем з комфортною роботою.
** Базова техпідтримка — забезпечення доступності віддаленого офісу, рішення апаратних проблем (проблем з сервером, на якому розташований віддалений офіс) за запитом клієнта.
Час роботи техпідтримки: понеділок-п’ятниця, з 9.00 до 18.00. У неробочий час техпідтримка здійснюється по електронній пошті в черговому режимі.
Перехід в наступний тарифний план — безкоштовний. Перехід в попередній тарифний план — 30$.
При замовленні будь-якого тарифного плану на 3 місяці ви отримаєте знижку 2%, на 6 місяців — 4%, на 12 — 7%.
Термін оплати прив’язаний до 1 числа календарного місяця. Мінімальний термін замовлення — 1 календарний місяць плюс залишок днів у місяці замовлення.
У разі відсутності оплати послуги на наступний період — послуга блокується. Продовження необхідно оформити до 20-го числа останнього оплаченого місяця, або повідомити про відмову від послуги (тоді вона буде блокована в останній день місяця).
Також, до тарифних планів можна додати додаткові послуги.
Розширена технічна підтримка «Віддаленого офісу». Якщо у вас немає фахівця, який зможе повноцінно стежити за роботою «Віддаленого офісу» — доручіть цю підтримку нам. Щомісячна вартість цієї послуги становить 30% від місячної вартості обраного тарифу, але не менше $30 ($15 для тарифного плану «Початковий»). У розширену технічну підтримку входять встановлення та налаштування програмного забезпечення, вирішення проблем з програмним забезпеченням, рішення проблем з апаратною частиною сервера (на якому розташований віддалений офіс) як за запитом, так і без запиту користувача, контроль та цілодобовий моніторинг параметрів віддаленого офісу.
Додатковий дисковий простір.
Ціна питання 1,5$ за 10ГБ (HDD тарифи), 3,5$ за 10ГБ (SSD тарифи).
Хмарне резервне копіювання
Вартість: 1$ за 10ГБ хмарного диска в місяць, мінімальний обсяг — 50 ГБ.
Оренда програмного забезпечення
Крім безкоштовних додатків з відкритим вихідним кодом (Linux, OpenOffice і т.п.) і власного ПО дозволяє за помірну плату використовувати ліцензійні версії ПЗ (Windows Server, MS Office).
Облік робочого часу
Дозволяє фіксувати дії користувачів, вести індивідуальний облік робочого часу і використання ресурсів віртуальних робочих місць.
Роблячи замовлення, ви підтверджуєте, що ознайомлені і згодні з нашим договором-офертою та регламентом оплати.