Що таке SLA?
SLA — договір між замовником послуги та її постачальником, що містить опис послуги, права та обов’язки сторін і, найголовніше, погоджений рівень якості надання послуги.
Ми співпрацюємо з голландським дата-центром «EvoSwitch», який пропонує своїм клієнтам кілька градацій SLA
- Best Effort;
- Bronze (24x7xNBD);
- Silver (24x7x12);
- Gold (24x7x4);
- Platinum (24x7x1).
Перший рівень — безкоштовний, гарантує не надто багато, відповідь на запит може займати більше доби. І це тільки відповідь на запит — вирішення проблеми може відбуватися ще довше.
Наступні рівні — платні. Вони гарантують відповідь інженера протягом певного часу (Bronze — протягом 24-х годин, Silver — 12 годин, Gold — 4 години, Platinum — 1 година). Вартість кожного з рівнів досить велика. Наприклад, Bronze коштує 50 євро в місяць за кожен сервер, а Platinum — 180 євро.
Так як ми є партнерами, то всі наші клієнти отримують Platinum рівень підтримки, не витрачаючи 180 євро в місяць. Практика показує, що це правильний вибір.