14 березня проводиться Міжнародний день питань. Відзначають його у день народження Альберта Ейнштейна. Одна з його відомих цитат каже: «Важливо не перестати ставити запитання».
І це справді важливо. Особливо у бізнесі. Щоб рухатися вперед і боротися з проблемами, потрібно ставити запитання. Собі та співробітникам. І так вже зазвичай виходить, що єдиний відділ, якому майже не ставлять запитань, це відділ IT. Ви можете заперечити, що часто з ними спілкуєтеся і часто щось запитуєте. Але хіба це не питання типу: «куди зник мій файл?», «як мені відкрити це вкладення», «що з принтером?», «чому не працює пошта?». Дрібні робочі моменти. Це навіть не питання, це проблеми, що виникли в процесі роботи.
А ось як щодо глобальних питань, які справді впливають на те, куди рухається ваш бізнес?
- як швидко ваш IT вирішує проблеми?
- чи робиться бекап важливої інформації, і якщо робиться, то як?
- що ви вважаєте важливою інформацією?
- чи розподілені права доступу до інформації між співробітниками?
- як організовано захист інформації?
- чи маєте ви план дій на випадок непередбачених ситуацій?
Це мала частина питань, їх ще більше. Але навіть якщо ви не знаєте відповіді хоча б на одне з цих питань – це привід задуматися, чи все у вас правильно організовано в плані IT. Щоб зрозуміти ситуацію у себе в компанії детальніше, можете скористатися нашим чек-листом: https://drive.google.com/file/d/1aFBa2ywUzseaEkKOrhlO310FbQAudUz8/view?usp=sharing.
Ви скажете, що у вас маленька компанія, і вам це не актуально? Насправді це питання якраз для підприємств малого та середнього бізнесу. Відсутність відповідей на них може обійтися вам дуже дорого.
Якщо вам потрібна допомога із побудовою IT-інфраструктури, яка дасть відповіді на ці запитання – звертайтесь до нас.