Чому так?

А чи задавали ви собі питання, чому деякі речі відбуваються саме так, а не інакше? І чи можливо щось змінити?

Якщо щось станеться з вашими документами, чи є у вас на цей випадок план дій? Як захистити та зберегти вашу документацію? Чи є актуальні резервні копії? Чи надійно все облаштовано і що робити, коли виникла проблема? Хто за це відповідальний і до кого звертатися? І багато іншого.

Так, так, ми розуміємо, що у вас є більш важливі питання, на кшталт чим смачненьким себе нагодувати ввечері, чи який фільм подивитися, але ж ми тут з вами про бізнес спілкуємось, тому про робочі питання теж не слід забувати!

Як казав колись Альберт Ейнштейн «Важливо не перестати ставити запитання». І саме тому, сьогодні, 14 березня, у світі проводиться Міжнародний день питань. Питання допомагають розвиватися, як людям, так і бізнесу.  Але запитати і отримати відповідь — це лише половина справи, важливо ще й запровадити отриману відповідь в роботу.

Пропонуємо вам скористатися нашим чек-лістом для перевірки якості роботи ваших IT-спеціалистів — https://drive.google.com/file/d/16yBvVjb2HUjoLcKBZBmZCKbU0pAeB8r3/view

Він допоможе вам зрозуміти, яка ситуація склалася з роботою вашого it-відділу. 

А якщо виникнуть додаткові питання, то звертайтеся до нас, ми і відповідь дамо, і в роботу її запровадимо! 🙂

Понравилось?

Подпишись на нашу рассылку и получай полезные советы, интересные новости, сообщения о вирусных эпидемиях и многое-многое другое первым!


Подписаться!