Іноді здається, деякі рішення очевидні і лежать на поверхні. Насправді вони ґрунтуються на реальному бажанні допомогти клієнту. Не формальна відписка «ось вам стандартне рішення, не підходить — нічим не можемо допомогти», а витрачений час. Вникнути у суть проблеми, розглянути різні варіанти. І, зрештою, знайти той, який допоможе клієнту.
Дивіться самі.
Є програмне забезпечення, яке потребує для роботи апаратні ключі. Найчастіше розробник цього програмного забезпечення дає можливість замінити їх програмними та використовувати на віддаленому сервері. На жаль, так буває не завжди.
У нашого давнього клієнта так і вийшло. Лише апаратні ключі.
Спочатку вони вирішували це питання за допомогою ноутбука в офісі, підключеного до інтернету. У ноутбуці «стирчали» ключі і, коли було потрібно, віддалений сервер їх використовував. Нині ситуація змінилася. В офісі часто вимикають електрику (самі розумієте чому), а, значить, ключі стають недоступними. При цьому сервер у Європі включений, співробітники могли б до нього підключатися звідти, де є електрика та інтернет, і могли б працювати. Відсутність електроенергії в офісі позбавляє такої можливості.
Вони шукали різні варіанти – до співробітника додому, в ноутбук бухгалтера, який за кордоном, але це все не те. Удома у співробітника також може не бути електрики. Бухгалтер за кордоном ніби виключає проблеми з електрикою, але є інший нюанс: вимога до використання стороннього ПЗ при прокиданні ключів — потрібен реальний ip, а за кордоном дуже складно знайти інтернет-провайдера, який пропонує таку послугу. Тому ці варіанти не підходили.
І, в принципі, тут можна було б відмахнутися — «усе спробували, іншого рішення немає, вибачте». Але це були б не ми Рішення було знайдено. Зараз воно здається очевидним, але на той момент таким не було. Ми домовилися з дата-центром, що вони встановлять ці ключі безпосередньо на сервер. Спочатку про таке ніхто не думав, тому що здавалося, що дата-центр — це такий стандартизований «монстр», який не робить того, чого немає у внутрішніх інструкціях.
Але ні, ми його дотиснули! Це зайняло достатньо часу та сил. Але воно того варте.
Ключі поштою вирушили до Нідерландів. У дата-центрі ці ключі перевірили і підключили безпосередньо до сервера.
Абонплата за сервер залишилася незмінною. Разові витрати були лише на оплату роботи інженера та на пересилання ключів.
Завдяки нашій допомозі клієнт отримав систему, яка може працювати в умовах відсутності електрики в офісі.
Ми на цьому нічого не заробили, свої гроші отримав дата-центр за роботу інженера та служба доставки, яка доставила ключі до Європи. Ми витратили час на пошук рішення, на переговори з дата-центром, навіть на пошук служби доставки. Але ми не шкодуємо, ми вкладаємо душу в роботу і нам приємно, коли клієнт отримує працююче рішення А іноді буває навіть так, що це не вимагає додаткових витрат з боку клієнта. Можливо, згодом ми розповімо і про такі випадки.
Тому можете сміливо до нас звертатися — ми знайдемо індивідуальне рішення для роботи вашого бізнесу. Не лише технічне, а й організаційне